Jeff | ג'ף מדיה | פרסום בגוגל | קידום ממומן בגוגל

פרסום בגוגל

ניהול קמפיינים בגוגל
Google AdWords

פרסום ברשת החיפוש - SEM

היום כבר ידוע מה הן יכולותיו של מנועי החיפוש בשוק המודרני. זהו הקשר המהיר והישיר ביותר בין צרכן למוצר או שירות אותו הוא מחפש לכן, החשיפה המקוונת במנועי החיפוש חשובה יותר מאי פעם. באמצעות הידע והניסיון שלנו נוכל למצב אותך במיקומים הטובים ביותר בעלויות הקליק הזולות ביותר ככה שיותר לקוחות פוטנציאליים יגיעו לעסק שלך דרך מנועי החיפוש בצורה ממוקדת ובעלויות שיווק נמוכות.

רוצים לדעת עוד...?

פרסום ברשת המדיה - GDN

רשת המדיה של גוגל כוללת אתרי תוכן רבים ורבויי תנועה. כל אחד מאתרי התוכן האלה ממוקד בתוכן מסוים ורלוונטי לקהל ממוקד בתחומו. באמצעות שימוש נכון בפריסת באנרים ברשת המדיה של גוגל ניתן לייצר חשיפה לקהל מאד ממוקד בתחומים מסוימים. כמפרסמים, מאד חשוב לנו לדעת שיחס ההקלקה על המודעה הוא טוב. בצורה זו נוזיל עלויות קליק ונשפר את ביצועי הקמפיין.

רוצים לדעת עוד...?

YouTube - פרסום ביוטיוב

יוטיוב הינו האתר השלישי בגודלו, מנוע החיפוש השני בגודלו אחרי גוגל ואתר הסרטונים הגדול ביותר שקיים כיום. עם ממוצע כניסות עולמי של 1.5 מיליארד כניסות חודשיות (ממשיך לגדול) ומעל מיליארד שעות צפיה יומיות, יוטיוב הופך למוליך המדיה העולמי המוביל. היום הצורך בפרסום סרטונים בדיגיטל גדול מתמיד וכמובן כמות הכניסות ושעות הצפיה בסרטונים רק ילכו ויגדלו. הטלוויזיה מאבדת קהל צעיר רב עם השנים והאינטרנט רק תופס עוד ועוד נתח שוק (גם קהל בוגר כמובן) באמצעות Youtube, Netflix, Hulu ועוד תחנות שידור וידאו אינטרנטיות שרק הולכות וצוברות תאוצה עם השנים.

רוצים לדעת עוד...?

רימרקטינג – Remarketing

כבר ידוע לכולם שבכדי שאדם יחליט לרכוש מוצר או שירות ממקום מסויים צריך יותר מחשיפה אחת. השיווק מחדש – רימרקטינג כבר לא נושא כל כך חדש. עם זאת, מדובר באחת השיטות המהפכניות ביותר ממה שידע עולם השיווק הדיגיטלי. לפעמים המחשבה על הקריאייטיב וההפקה הגרפית זה מה שיהפוך קמפיין רימרקטינג לרווחי. הרבה מפרסמים שניסו את הרימרקטינג לא הצליחו מכיוון שלא העמיקו בנושא הקריאייטיב או שלא צברו מספיק מידע על הגולשים שלהם. מפרסם שמבין את עקרונות השיטה נהנה מקליקים זולים של לקוחות פוטנציאליים איכותיים.

רוצים לדעת עוד...?

פרסום בג'ימייל - GSP

כמפרסמים, תפקידנו הוא לשמור על הקצב ולהצמד לקדמה. פרסום בג'ימייל כבר לא מוגדר כתופעה חדשה אבל עדיין מוגדר כמגרש שאין בו הרבה שחקנים. כנראה שהרבה מפרסמים לא הבינו לעומק את החשיבות של ערוץ זה. אנחנו כבר הבנו את החשיבות של הפלטפורמה והערך המוסף. ממליצים בחום לנסות ולהשתמש בפלטפורמה זאת כדי להגדיל כמויות של מכירות ולשפר עלויות לידים.

רוצים לדעת עוד...?

...קיבלנו את המסר שלכם

נציגנו יצרו איתכם קשר בהקדם

עדיין לא ניסיתם קמפיין שיווקי ב- Google Ads?

נשמח לבצע את הבדיקה הראשונית בקמפיינים שלכם ללא עלות. השאירו את הפרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם. עם ניסיון של מעל 10 שנים בשיווק וניהול קמפיינים בסך מיליוני שקלים אנחנו נוכל להרים את הביצועים של הקמפיינים שלכם לשמיים.אל תתפשר על חברות שלא עושות שיווק ורק מגדירות עצמן כחברות PPC .






?רוצים לקבל הצעה
השאירו פרטים נחזור בהקדם