Jeff | ג'ף מדיה | רימרקטינג - Remarketing

רימרקטינג - Remarketing

כבר ידוע לכולם שבכדי שאדם יחליט לרכוש מוצר או שירות ממקום מסויים צריך יותר מחשיפה אחת. השיווק מחדש – רימרקטינג כבר לא נושא כל כך חדש, עם זאת מדובר באחת השיטות המהפכניות ביותר ממה שידע עולם השיווק הדיגיטלי. לפעמים המחשבה על הקריאייטיב וההפקה הגרפית זה מה שיהפוך קמפיין רימרקטינג לרווחי. הרבה מפרסמים שניסו את הרימרקטינג לא הצליחו מכיוון שלא העמיקו בנושא הקריאייטיב או שלא צברו מספיק מידע על הגולשים שלהם.

באתרי eCommerce מעל 96% מהביקורים הראשונים לא מסתיימים ברכישה

אותו דבר אגב קורה בעולם האמיתי – כשנכנסנו לחנות מוצרי חשמל וראינו לפנינו מקרר לא הוצאנו את האשראי ומיד רכשנו אותו. הסתובבנו קצת באזור, ראינו עוד מוצרים דומים, בדקנו מחירים ולבסוף, כשהבנו איזה מותג יהיה נכון עבורנו, איזו מידה ואיזה מחיר החלטנו מהיכן לקנות את זה גם.
תהליך זה הוא תהליך אנושי ומן הסתם יקרה גם בעולם האינטרנט. העניין באינטרנט הוא שההיצע הוא הרבה יותר גדול ממה שנגיש לנו כצרכנים בעולם האמיתי. באינטרנט אנחנו יכולים לצאת ולחזור מספר פעמים לאותה חנות מבלי בעיה. לדלג בין עשרות חנויות ולבדוק את הפרטים לעומק מבלי רעש רקע עד שנקבל החלטה ונבצע עסקה.
התהליך הפשוט של השוואה בין חנויות ומוצרים באינטרנט הפך את הצרכן להססן ולפעמים אפילו איטי בקבלת החלטות רכישה. מכיוון שהאופציות רחבות מסע הלקוח לפעמים יכול לקחת כמה ימים. בדיוק בשביל זה קמו מודעות הרימרקטינג
משתמש כנראה יבקר באתר אינטרנט מספר פעמים לפני שהוא ירגיש בנח לרכוש. בשניה שאנחנו כמפרסמים מזהים שמישהו נכנס אלינו לחנות, לא צריכים להפגע אם הוא לא ביצע עסקה בפעם הראשונה שנכנס. הסימן שהוא נכנס אומר שהוא מתעניין. יכול להיות שיקח לו כמה ימים להבשיל ולבצע את הבדיקות שלו לפני שירכוש לכן אנחנו צריכים תמיד להזכיר לו שאנחנו קיימים ושיש לנו יתרונות שכנראה לא ימצא במקומות אחרים.
מחקרים הוכיחו שאתרים שמשקיעים בשיווק מחדש כ20% מהנוטשים חוזרים לעומת 8% שחוזרים לאתרים שלא משתמשים בטכניקה. כמו כן, אחוזי ההיענות למיילים שנשלחים גוברים בצורה משמעותית מאד וגם ההיענות להודעות SMS המתקבלים מן החברה.

שיטת הרימרקטינג

4

החרגה

כמו בדוגמה מעל – אם יש קהל שהגיע לדף מסויים אבל לא היה מספיק רלוונטי אנחנו יכולים להחריג אותו ולא לפרסם לו ברימרקטינג. אלמנט זה יוזיל את עלויות הפרסום וישפר את ייחסי ההמרה של הקמפיין שלנו.

3

זמני שהיה באתר

משתמשים ששהו באתר מעל 30 שניות אבל לא ביצעו רכישה כנראה יהיה יותר רלוונטיים ממשתמשים שהגיעו לאתר ומיד יצאו. לעמות זאת משתמשים ששהו באתר פחות מ5 שניות לא כדאי להשקיע מאמצים כלל בכדי לנסות לפרסם להם שוב.

2

הגעה לעמוד מסויים

מבקר אתר יכול לעבור מספר שלבים עד שיבצע רכישה או ישיאר פרטים באתר. במידה והלקוח ראה דף של מוצר מסויים או הוסיף אותו לסל ולא השלים את הרכישה אנחנו יכולים להמשיך לפרסם לו את אותו המוצר ואפילו להעניק לו הנחה בתור אחד שהתעניין במוצר.

1

ללא המרה

כל מבקרי האתר יקבלו פרסומים גנריים עם המיתוג של האתר.

מפרסמים שלא משתמשים ברימרקטינג כיד להגיע לקהל שכבר מכיר את השם של העסק שלהם פשוט לא מתקופפים כדי לאסוף כסף מהרצפה – פשוטו כמשמעו. הקהלים הצבועים יכולים להיות עבור כל עסק מקור הכנסה יציב שרק הולך וגדל בצורה אקספוזנציאלית. כמובן שניתן להבין על אותם הקהלים נתונים מעמיקים כמו נתונים דמוגרפיים, גיאוגרפיים, התקנים שמהם הגיעו ועוד הרבה נתונים שיכולים לעזור לנו לקבל תובנות לגבי העסק וסוגי הפרסומים שלנו. לפני שאתם יוצאים לדרך כדאי שתדעו, עולם הרימרקטינג הוא פשוט בהתחלה אבל שילוב עם גוגל אנליטיקס וקמפיינים מרובים ממקורות תנועה שונים יכולים להקשות על הפרויקט. כמו כן, קריאייטיב בנקודה הזאת זה המלך. אתם רוצים להראות מעל המתחרים כשגולש עושה את המחקר שוק שלו ובשביל זה צריכים גרפיקה נכונה ומסרים בולטים וברורים. לפני העלאה של קמפיין מאד חשוב להתייעץ עם מומחה. צוות ג'ף ישמח לעמוד לרשותכם.

...קיבלנו את המסר שלכם

נציגנו יצרו איתכם קשר בהקדם

לא מפיקים את המיטב מהרימרקטינג?

נשמח לבצע את הבדיקה הראשונית בקמפיינים שלכם ללא עלות. השאירו את הפרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם. עם ניסיון של מעל 10 שנים בשיווק וניהול קמפיינים בסך מיליוני שקלים אנחנו נוכל להרים את הביצועים של הקמפיינים שלכם לשמיים.אל תתפשר על חברות שלא עושות שיווק ורק מגדירות עצמן כחברות PPC .






?רוצים לקבל הצעה
השאירו פרטים נחזור בהקדם