היום כבר ידוע מה הן יכולותיו של מנועי החיפוש בשוק המודרני. זהו הקשר המהיר והישיר ביותר בין צרכן למוצר או שירות אותו הוא מחפש לכן, החשיפה המקוונת במנועי החיפוש חשובה יותר מאי פעם. באמצעות הידע והניסיון שלנו נוכל למצב אותך במיקומים הטובים ביותר בעלויות הקליק הזולות ביותר ככה שיותר לקוחות פוטנציאליים יגיעו לעסק שלך דרך מנועי החיפוש בצורה ממוקדת ובעלויות שיווק נמוכות.
כיום גוגל מצבה עצמה כחברה המובילה ביותר בעולם החיפושים האינטרנטי. מבחינת טכנולוגיות החיפוש ומעקב אחר הגולשים המחפשים.
יכולת ההבנה של גוגל בנוגע לסוג התחרות הקיים בכל שוק והתאמת מחירי הפרסום היא ראשונה מסוגה השימוש במערכת הפרסום הינו חינמי, פשוט להקמה, אך היכולות להתמקצע בו הן אין סופיות. גוגל נותנת תמחורים שונים לכל סוג של מוצר או שירות אותו המפרסם יהיה מעוניין להציג. את החשבון בסוף לא עושים לפי כמות ההצגות של המודעות שהוקמו אלה לפי כמויות הקליקים שהמודעה שהוצבה הצליחה למשוך. על כן נולד השם PPC – Pey Per Click אופטימיזציית הקמפיין הינה חשובה ביותר על מנת למקד את מילות המפתח הממירות, ובכדי להוזיל את עלויות ההקלקה, התאמה יותר נכונה למובייל, מיקוד דמוגרפי וגיאוגרפי. אלמנט זה ייעל את הקמפיין ויגרום ליותר לקוחות להגיע ובפחות השקעה כספית. במידה ואתם מפרסמים כבר במנוע החיפוש של גוגל - כדאי שתעשו בדק בית ותראו שאתם מפרסמים נכון וללא הוצאות מיותרות.
ברשת המדיה מבוסס על פריסה של באנרים באתרי תוכן מובילים. כל אחד בתחומו. גולשים רבים נחשפים לפרסומים שונים ברחבי הרשת שמטורגטים אליהם באופן ספציפי ואוטומטיך אינם מודעים לכך שהפרסום הוא נקודתי אליהם. הפרסום מופיע לרוב באתרים מוכרים בעלי אוטוריטה כל אחד בתחומו. נושא זה מעניק עוצמה נוספת לפרסום עצמו ומעצימה את האמינות של הפרסום עצמו.
ברשת המדיה מבוסס על פריסה של באנרים באתרי תוכן מובילים. כל אחד בתחומו. גולשים רבים נחשפים לפרסומים שונים ברחבי הרשת שמטורגטים אליהם באופן ספציפי ואוטומטיך אינם מודעים לכך שהפרסום הוא נקודתי אליהם. הפרסום מופיע לרוב באתרים מוכרים בעלי אוטוריטה כל אחד בתחומו. נושא זה מעניק עוצמה נוספת לפרסום עצמו ומעצימה את האמינות של הפרסום עצמו. בין האתרים שניתן לייצר בהם פרסום נקודתי ניתן למצוא גם את:אתרי כלכלה מוכרים, אתרי חדשות מוכרים, מנועי חיפוש (Youtube), תיבות מייל (Gmail),אפליקציות מובייל ועוד. את הפרסום הגולש מקבל בהתאם להיסטוריית החיפושים שלו, לפי ביקורים באתרים מסויימים, קריאת תוכן מסויים, והמיקום הספציפי באתר או באפליקציה בו הגולש נמצא. גם רשת המדיה פועלת בשיטת מכרז, ייתכן שברשתות מדיה מסויימות המכרז יקבע לפי מחיר לחשיפות (CPM) ולא מחיר לפי הקלקה (PPC) כמו בגוגל GDN. הכח הטמון בזה הוא הפורמליות שקיימת באתר מול הפרסום שאנחנו מקבלים הייתרו הבולט בשימוש ברשתות המדיה הינו הייתרון המיתוגי. המותג נחשף כמות פעמים רבה בעלויות זולות ייחסית מכיוון שהמעורבות היא יחסית נמוכה בהשוואה לרשת החיפוש של גוגל.
נשמח לבצע את הבדיקה הראשונית בקמפיינים שלכם ללא עלות. השאירו את הפרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם. עם ניסיון של מעל 10 שנים בשיווק וניהול קמפיינים בסך מיליוני שקלים אנחנו נוכל להרים את הביצועים של הקמפיינים שלכם לשמיים.אל תתפשר על חברות שלא עושות שיווק ורק מגדירות עצמן כחברות PPC .
השאירו את הפרטים ונציגינו יחזרו אליכם