google analytics
שימוש בגוגל אנליטיקסgoogle analytics
שימוש בגוגל אנליטיקסגוגל אנליטיקס הינה המערכת המתקדמת ביותר כיום לניטור של ביצועי כל אתר אינטרנט או דף נחיתה. המערכת הינה חינמית ופשוטה ביותר להטמעה ללא עלויות. אחד הייתרונות הבולטים של המערכת זה שהיא בבעלות גוגל וניתן בקלות לממשק אותה לקמפיינים של אדוורדס (Google AdWords). באמצעות החיבור של המערכות ניתן לצבוע קהלים ולפרסם אליהם אח"כ מסרים מדוייקים באמצעות גוגל אדוורדס. כמו כן ניתן להבין ממקום אחד מה היעילות של הקמפיינים ברמת האירועים שקוראים באתר עצמו.
מערכת חינמית
הטמעה פשוטה ומהירה
במערכת הרבה מאד נתונים אבל עדיין ניתן להתאים דוחות לצרכים אישיים
אינטגרציה פשוטה לגוגל
ניטור תוצאות קמפיינים בצורה פשוטה עם שימוש ב UTM
ייצוא דוחות
צפיה בLIVE בביקורים באתר והבנת הפלואו (Flow) שעוברים היוזרים בזמן אמת
גוגל דואגים להסביר על כל שינוי או עדכון שקורה במערכת בצורה ברורה
אינטגרציה מלאה לחנויות אונליין - Ecommerce
ניטור ביצועים של חנויות אונליין מאפשר למדוד את מספר הטרנזקציות והרווח שהאתר מייצר. באתר מסחר פשוט, ברגע שיוזר לוחץ על כפתור הוספה לעגלה, או רכישה – אלמנטים שלא קיימים באתרי תדמית ניתן לראות את הספירה של הפעולות הללו ואפילו לשייך אותם לקמפיין או למודעה כבר במערכת האנליטיקס. אלמנט זה מאד עוזר לבעלי אתרי מסחר לקבל תובנות ולדעת איך להשקיע את הכסף שלהם בצורה חכמה יותר.
בדוחות המובנים אותם המערכת מציעה אפשר לראות פרטים רבים אבל לפעמים 2 המימדים אותם הדוחות המובנים מציגים לא מספיקים את כל המידע הנדרש, לכן יש להבין את השימוש בסגמנטים בכדי לייצר דוחות יותר עמוקים עם פרטי התחלה מסוננים וממוקדים יותר. אלמנט זה יכול להיות מאד רלוונטי למשתמשי מערכת עם קשיים להוציא את כל המידע בצורה נקייה כשמייצרים דוחות אחד הדברים החשובים הוא לדעת גם איך לסנן IP שלנו בתור משתמשים וכל מי שעשוי להיות קשור לבדיקות באתר. את הסינון הזה ניתן לעשות בהגדרות וחשוב מאד להתחייס לזה אם מספר הכניסות היומי לאתר או לדף הנחיתה לא גדול מאד. כהגדרות ראשוניות צריכים לוודא גם שהמערכת לא פועלת בפורמט של Case sensitive. אלמנט זה עשוי לבלבל את התוצאות ולגרום לדפים להראות כמספר דפים באתר. לדוחות כדאי להוסיף את נושא פרמטר החיפוש. גוגל מאפשרת להוסיף באופן ייזום למערכת את המעקב אחרי פרמטים של חיפוש באתר. ככה אנחנו נדע מה המשתמשים חיפשו כשהגיע לאתר או לדף הנחיתה שלנו.
אלמנט זה הוא חשוב ביותר במידה ואנחנו משתמשים במספר קמפיינים ששולחים תנועה לאתר שלנו או לדף נחיתה. עם שימוש נכון בפרמטרים של לינק UTM נוכל לקבל תובנות לגבי כל קמפיין או כל מודעה שאנחנו עובדים איתה ומה האיכות שלה לאחר שהיוזרים כבר לוחצים על המודעה או הבאנר אותו אנחנו מפרסמים.כמפרסמים, ככה אנחנו יכולים לנטב תקציבים בדיוק למקומות הרלוונטיים עבור רווחיות העסק.
נשמח לבצע את הבדיקה הראשונית ללא עלות. השאירו את הפרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם. עם ניסיון של מעל 10 שנים בשיווק וניהול קמפיינים בסך מיליוני שקלים אנחנו נוכל להרים את הביצועים של הקמפיינים שלכם לשמיים.אל תתפשר על חברות שלא עושות שיווק ורק מגדירות עצמן כחברות PPC .
השאירו את הפרטים ונציגינו יחזרו אליכם