GSP
פרסום ממומן בג'ימיילGSP
פרסום ממומן בג'ימייל
כמובן שבתור מפרסמים אנחנו תמיד צריכים לשמור על הקצב ולהצמד לקדמה. אחרת אנחנו יכולים להשאר מאחור וכמו כן, גם הלקוחות שלנו.
קריאייטיב וחדשנות זה שם המשחק בפרסום הממומן הצגת המודעות והקריאייטיב שלנו מזווית אחרת תמיד תגדיל את כמות הלידים
שאנחנו יכולים לייצר ובאופן ישיר גם את כמות המכירות.
שימוש בפלטפורמות חדשניות בדרך כלל יהיו זולות יותר משימוש בפלטפורמות פרסום ישנות מכיוון שהתחרות בהן בשלבים הראשונים
היא עדיין נמוכה וסף הכניסה אינו גבוה. כמובן שזה היעד הנכסף של כל תקציב פרסום, להיות זול, אפקטיבי ושהרווחיות תהיה
גבוהה ממנו.
פרסום ממומן בג'ימייל כבר לא מוגדר כתופעה חדשה אבל עדיין מגרש שאין בו המון שחקנים מכיוון שכנראה אין הסברה נכונה בכל הקשור
לחשיבות שלו. אז כדי לחשוב מחוץ לקופסא, להשאר חדשניים ואפקטיביים יהיה מאד נכון בקמפיינים שאנחנו מריצים לדגום גם את
הנושא הזה ולבחון את היחס ROI בעבור תקציבי פרסום
. GSP או בשמו המלא – Gmail Sponsored Promotion הוא קמפיין שהופעתו קיימת בתיבות הדואר האלקטרוני בלבד הנתמך במנגנון
של Google. בין אם זו תיבה עסקית או תיבה פרטית של Gmail. הכלי לא הושק לפני שנים רבות וכבר נרשם כהצלחה גדולה בעולם
הפרסום הממוקד הישיר. את המודעות היוזר הסופי מוצא בתיבת הדואר שלו – אלמנט שמאד קשה לעין להתאלם ממנו. זה מופיע בלשונית
הPromotions, אליה מגיעים גם הדיוורים השונים שאנחנו מקבלים מפייסבוק, אינסטגרם ועוד אתרי מדיה חברתית שמעדכנים אותנו
על בסיס שותף, כך שהשימוש בתיבה זו הוא די שגרתי ואנשים נכנסים לשם באופן די קבוע
.כמובן שהמודעה מסומנת בצבע שמבדל אותה משאר המיילים האחרים כדי לשמור על אוטנטיות פרסומית אך עדיין העין מיד מגיעה
לשם כי זה ממוקם בראש התיבה לרוב.
הינה מודעה עשירה שיכולה לכלול כמעט את כל סוגי המדיה כמו תמונה, סרטון, באנר, טופס מוטמע ואפילו דף נחיתה עם כל האלמנטים שקיימים בדפי נחיתה סטנדרטיים.
התמחור נקבע על פי חשיפות בשיטת פרסום GSP זו תוצאה מההנגשה הנקבעת על פי תחומי עניין של הגולש שאליו המודעה מגיעה. את המיקוד ניתן לייצר בצורה מאד מקצועית דרך פלטפורמט הפרסום של גוגל. למייל עצמו התנהגות של מייל סטנדרטי וניתן להעבירו הלאה למכותבים נוספים במידה והגולש בוחר, דבר המקל בשיתוף המידע הפרסומי אותו אנחנו כמפרסמים מעוניינים להציג. הקומבינציה בה המודעה מוצגת בתוך תיבת המייל Gmail של הגולש אינה מטרידה כמו סגנונות פרסומיים PUSH אחרים גם מכיוון שהמודעות הפרסומיות נמצאות בקטגוריה של Promotions וגם מכיוון שמודגש בצורה מאד ברורה שמדובר בפרסומת. המטרה היא רק להכניס את האלמנטים השיווקיים לתודעתו של הגולש אליו אנחנו מעוניינים לפרסם.
נשמח לבצע את הבדיקה הראשונית בקמפיינים שלכם ללא עלות. השאירו את הפרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם. עם ניסיון של מעל 10 שנים בשיווק וניהול קמפיינים בסך מיליוני שקלים אנחנו נוכל להרים את הביצועים של הקמפיינים שלכם לשמיים.אל תתפשר על חברות שלא עושות שיווק ורק מגדירות עצמן כחברות PPC .
השאירו את הפרטים ונציגינו יחזרו אליכם