ADS
ADS
זו כבר לא תאוריה שרוב הביקורים האינטרנטיים מתבצעים ממכשירי הסמארטפון והטאבלטים. כמפרסמים, פספוס נתח השוק הזה היא טעות אסטרטגית קריטית. לכן כדאי להתאים את הפרסומים בצורה תקינה ונכונה למשתמשי המובייל. גוגל ושאר מערכות הפרסום הגדולות כבר הקדימו לעשות והכינו את התשתיות הטובות ביותר לפרסום במובייל.
את הפרסום במובייל ניתן להריץ באותם ערוצי פרסום סטנדרטיים אך בפורמט שונה, הקריאייטיב והפונקציונאלית של הקמפיינים מותאמים כבר
למכשירים הקטנים. חוקי המשחק השתנו בשניה שנכנס הGPS למכשירי כף היד ושהאופציה להתקשרות לגוף כזה או אחר היא במרחק
הקלקה אחת בודדת. בצורה זאת הכלים השיווקיים הרבה יותר חזקים לבעלי עסקים שפועלים בצורה לוקאלית, לכאלה שחיוג לבית
העסק הוא הליד החם עבורם ואפילו לכאלה שמוכרים מוצרים מזדמנים לאנשים עם זמן פנוי ומסך ביד. כמובן שעולם האפליקציות
התפתח בצורה ישירה עם ערוצי הפרסום הללו לכן אותו אפילו מיותר לציין.
בשונה מהמחשב השולחני – בו בתצואות חיפוש ניתן לראות שילוב של המודעות הממומנות והמודעות האורגניות, במסך הקטן רואים
קודם כל את המודעות הממומנות וללא גלילה בכלל לא ניתן להגיע למודעות האורגניות. אלמנט זה מחזק את נוכחותם של המפרסמים
במנועי החיפוש. נתח הפרסום במובייל רק הולך ומתעצם עם השנים ומשתפר מבחינת פונקציונאליות. בלתי אפשרי להזניחו בשום
צורה במידה ואתם רוצים לחזק את השיווק העסקי ולהשאר בחזית.
נשמח לבצע את הבדיקה הראשונית בקמפיינים שלכם ללא עלות. השאירו את הפרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם. עם ניסיון של מעל 10 שנים בשיווק וניהול קמפיינים בסך מיליוני שקלים אנחנו נוכל להרים את הביצועים של הקמפיינים שלכם לשמיים.אל תתפשר על חברות שלא עושות שיווק ורק מגדירות עצמן כחברות PPC .
השאירו את הפרטים ונציגינו יחזרו אליכם