שיווק בלינקדאין כיום מוכר בתור הדרך המהירה והיעילה ביותר להגיע לחברות מסויימות, ארגונים ונושאי תפקידים בכירים בתחומים מסויימים. אם ובמידה החלטתם לפרסם בצורה ממוקדת לאחד מקהלי היעד שצוויני יש להשתמש לינקדאין יוביל אתכם ישירות לקהל היעד אליו אתם תרצו לפרסם. בלינקדאין כיום מעל 600 מיליון משתמשים בעולם ובעלת שימוש יום יומי רב בקרב רשומיה. לינקדאין ידועה בתור פלטפורמה איכותית לייצירת קשרים עסקיים, לחיפוש עובדים או לחלופין עבודה, להתעדכן בחידושים של כל תחום ובכל תעשיה ולשמור על קשרים מקצועיים עם קולגות ועמיתים למקצוע. היכולות פרסום של לינקדאין לבעלי תפקיד, בעלי וותק, לארגונים בגדלים שונים ובתחומים כאלה או אחרים היא ממוקדת להפליא. מכיוון שכל המידע הוזן עוד מבעוד מועד על ידי הארגון או על ידי כל אחד מבעלי התפקיד אליו אתם מנסים לטרגט את הפרסום שלכם. עם המידע הזה בעצם מקימים פרופיל מצקועי ודף עסקי ברשת לינקדאין. בהשוואה לשאר האלטרנטיבות של פרסום בצורת PUSH, בלינקדאין אפשרות המיקוד לבעלי תפקיד, עסקנים בתחומים מסויימים או לחברות וארגונים מדוייקת בהרבה יותר. אפשרויות הפרסום מודרניות לחלוטין מכיוון שניתן לייצר פרסום מחדש לקהל שהתעניין במסרים שלכם בעבר - ריטרגטינג ורימרקטינג, להקים טפסי לידים בסגנון
הטרגוט בלינקדאין כולו מבוסס שיטת PUSH בשונה מהשיטה של גוגל שעובדת על כוונות חיפוש של הגולש. פה ניתן רק לפרסם מסרים לקהל שנראה
שהוא בעל עניין מסויים מבלי שיבצע חיפוש. הפרמטרים לפיהם ניתן לטרגט בקידום ממומן בלינקדאין:
* בעלי תפקידים מסויימים בחברות.
* מיקומים גיאוגרפיים
* Skills – כישורים אישיים
* השכלה או מוסדות לימודיים
* שיוך לקבוצות מסויימות בלינקדאין
הטרגוט מרשימות היא משימה פשוטה למפרסמים בלינקדאין כל עוד יש הצלבה בין המיילים המופיעים ברשימות למיילים שאיתם נרשמו
היוזרים למערכת. ניתן גם להזין רשימה של חברות ולטרגט פרסומים אליהן כל עוד שמות החברות מופיעים כמו שהם מופיעים בלינקדאין.
סרטון, מודעת קרוסלה או פרסום תוכן שיווקי. כשמפרסמים בלינקדאין אין צורך להקים פרסומים על גבי הדף העסקי שלכם בלינקדאין. ניתן גם ליצר תוכן בלעדי לטובת הקמפיין הספציפי ומטרותיו. התוכן יופיע בצורה כמעט אורגנית לחלוטין בדף העדכונים הראשי של משתמשי הרשת המטורגטים בקמפיין שבניתם (News Feed) וממנו ניתן להפנות לעמוד החברה בלינקדאין, לאתר החברה החיצוני או לטופס לידים (lead Gen Form) שאוסף את הלידים של המתעניינים בקליקו. המטרות שניתן להשיג באמצעות תוכן מקודם בלינקדאין:
• חשיפת התוכן לקהל רב של גולשים והגדלת התנועה לעמוד החברהכמפרסמים יש להכיר את סוגי המודעות השונות והיכולות של כל אחת מהן כדי להשיג את המטרות שלכם מהקמפיין אותו תקימו במערכת. כמובן שאם המטרה שלכם היא לידים יהיה נכון לבחון את האופציה של יצירת טופס לידים מובנה במערכת ויצירה של לידים ישירות מאתר לינקדאין.
למערכת לינקדאין יש המון פרטים אישיים על קהל היעד אליו אתם מטרגטים. בקמפיין מודעות דינאמיות המערכת יודעת לשלוף את הפרטים ולהשתמש
בהם כבר בגוף המודעה. בין אם זה השם הפרטי, שם חברה, אזור גיאוגרפי, תמונה ועוד משתנים שיעזרו לכם כמפרסמים למשוך את
תשומת הלב של קהל היעד שלכם לקמפיין אותו תייצרו.
לקמפיין מודעות דינאמי יש 3 שימושים עיקריים
Follower Ad - הגדלת כמות העוקבים והאינטרקציות לעמוד שלכם או לעמוד שתפרסמו.
Job Ad – גיוס עובדים באמצעות יכולתיו ומיקודו של לינקדאין. יכולת הגשת מועמדות למשרה היא פשוטה להפליא.
Spotlight Ad – מודעות שמטרתן יצירת תנועה לאתר, לידים או הגדלת חשיפה של מותג וחיזוק הקשר שלו עם העוקבים, לקוחות
קיימים ולקוחות פוטנציאליים.
בקמפיין מסוג זה האלמנטים היחידים שתוכלו לבחור כמפרסמים הם – מודעת טקסט, כותרת, תוכלו גם לצרף גם תמונה. השימוש בטקסט מעניק למודעה יכולת הופעה במקומות רבים במערכת אינסטגרם. למשל – הופעה בדף הבית, בתוצאות חיפוש, בדפי קצוצות, בתיבת דואר נכנס,בחלקות של" אנשים שאתה עשוי להכיר" ו"המבקרים האחרונים בפרופיל שלי". למודעה יש גדלים שונים ותצורות הצגה שונות ככה שהיא יכולה להתברג כמעט בכל סוג של מדיה פרסומית בלינקדאין. יש לזכור שהמודעה לרוב תוצג רק בצורה טקסטואלית והשטח שלה לא גדול מאד לכן המסר שהמודעה צריכה להעביר צריך להיות קצר, קולע ומקצועי ביותר. התשלום יכול להיות או עבור הקלקות או עבור צפיות.
בקמפיין מודעות ממומנות לדואר נכנס בלינקדאין ניתן לאסוף לידים מאד ממוקדמים באמצעות שליחה של דואר ישיר לקהל עבורו הקמתם את הפרסום במערכת. המודעות המפורסמות יישלחו עם פניה אישית למקבל המודעה. עם לחצן קריאה לפעולה בגוף המודעה עצמה נבחר לאן לכוון את הגולש שאליו המודעה מופנית. התשלום בקמפיין מסוג זה הוא עבר כמות של מודעות מותאמות אישית שנשלחות דרך המערכת של לינקדאין. לחלק גדול מהמפרסמים קמפיין מסוג זה נחשב קמפיין יקר, אך מי שיודע להשתמש בטכניקה הזו בצורה נכונה יכול להפיק ממנו הרבה יותר מפרסום סטנדרטי. מכיוון שהמודעות הינן מודעות אישיות, נשלחות לתיבת הדואר ונשארות שם. במידה ויש הפצה מדויקת בטיימינג נכון קמפיין מסוג זה יכול להיות אפקטיבי ביותר.
רימרקטינג בלינקדאין:
כמו בשאר רשתות הפרסום המובילות, גם מלינקדאין ניתן לקחת פיקסל ולשתול אותו באתר אותו תרצו לפרסם. בנוסף על היכולת
להמשיך ולפרסם לגולש שהגיע לאתר המפורסם שנצבע על ידי הפיקסל, ניתן גם לקבל דאטה הפוכה לגבי המשתמשים באתר החברה בעלי
חשבון לינקדאין. לדוגמה: לאחר שהיו לנו 100 (לא משנה המספר) ביקורים באתר החברה של משתמשים פעילים בלינקאין אנחנו
נוכל למשוך סטטיסטיקה שתגיד מה הם התפקידים של אלו שביקרו אצלנו באתר, מאיזה תחום הם, תעשיות וכו'...
בהנחה ואתם הייתם מעוניינים להגיע בפרסום שלכם לקהל יעד של בעלי תפקידים בחברות או לקהל עסקי, לינקדאין זה המקום
הנכון ביותר עבורכם אפילו לייצר את הבדיקה הראשונית. מרגישים שהידע שלכם לא חזק מספיק? תנו למומחים לעשות את העבודה
עבורכם!
נשמח לבצע את הבדיקה הראשונית בקמפיינים שלכם ללא עלות. השאירו את הפרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם. עם ניסיון של מעל 10 שנים בשיווק וניהול קמפיינים בסך מיליוני שקלים אנחנו נוכל להרים את הביצועים של הקמפיינים שלכם לשמיים.אל תתפשר על חברות שלא עושות שיווק ורק מגדירות עצמן כחברות PPC .
השאירו את הפרטים ונציגינו יחזרו אליכם